wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Pomoc
Kategorie

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania:


Czy aby złożyć zamówienie trzeba się zarejestrować?

Nie. Można złożyć zamówienie bez uprzedniego zakładania konta użytkownika. Rejestracja na stronie sklepu internetowego daje jednak pewne korzyści, jak podgląd zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia czy historii zakupów.

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć:
1)Korzystając z formularza na stronie sklepu internetowego.
2)Telefonicznie, pod numerem: 0 77 44 04 724, lub kom. 724 554 500
3)Faxem, pod numerem: 0 77 54 74 261
4)Drogą mailową, pod adresem: sklep@perfekcyjnydom.pl

W jaki sposób należy dokonać płatności za zamówiony towar?

Mogą Państwo wpłacić pieniądze na konto w banku ING.
Numer konta: 16 1050 1504 1000 0090 7086 2538.
Mogą Państwo również wybrać wysyłkę za pobraniem. Wówczas zapłacą Państwo przy odbiorze towaru.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Przybliżony czas realizacji zamówienia podany jest na stronie sklepu internetowego przy każdym produkcie. Jeśli chcą Państwo poznać dokładny termin realizacji zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy bądź przez formularz kontaktowy.

W jaki sposób dostarczany jest zamówiony towar?

Zamówiony towar dostarczamy kurierem GLS.
Cennik usług znajduje się poniżej:
- przy przedpłacie na konto:      16,50 zł
- przy przesyłce za pobraniem:  22 zł

Wysyłamy również Pocztą Polską:

Cennik usług znajduje się poniżej:
- przy przedpłacie na konto:      14 zł
- przy przesyłce za pobraniem:  16,50 zł

Czy można zwrócić zamówiony towar?

Zgodnie z „Ustawą z 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży internetowej w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania, musi mieć oryginalne i nienaruszone opakowanie oraz dołączony dowód sprzedaży (paragon lub faktura VAT). Należy go odesłać NA WŁASNY KOSZT na adres sklepu internetowego: SaleNET Szymon Spalwisz, ul. Wielkopolska 5, 45-309 Opole.

Co należy zrobić, jeśli zamówiony towar dotrze uszkodzony?

Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłany towar był jak najlepiej zabezpieczony w transporcie. Jednakże jeśli odbierając przesyłkę, zauważą Państwo, że opakowanie jest zniszczone, podarte, uszkodzone lub wygląda jakby było otwierane prosimy o otwarcie przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenie jej zawartości. Jeśli okaże się, że jest ona uszkodzona, należy koniecznie spisać protokół uszkodzenia. Tylko w takim przypadku reklamacja zostanie uwzględniona.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu